Ako nakupovať


Nakupovať svietidlá v internetovom obchode TheLamp.sk je veľmi jednoduché. Aby sme však mali istotu, že u nás správne a bez problémov dokážete nakúpiť, pripravili sme pre vás tento jednoduchý návod. 

Vyberte si tovar

  • Ak už presne viete aký tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Ak poznáte názov tovaru stačí ho sem len napísať a stlačiť tlačidlo hľadať (Lupa). Už pri písaní názvu tovaru vám pole vyhľadávania samo napovedá o ktorý tovar by sa mohlo jednať.
  • Pokiaľ ešte nemáte žiadne svietidlo vybrané a chcete sa len pre nejaké rozhodnúť, v hornej lište si zvoľte kategóriu podľa toho či sa má jednať o svietidlo pre interiér, exteriér, či má ísť o dizajnový kúsok, alebo si vyberte podľa miestnosti kde chcete svietidlo použiť. Aby bol váš výber správneho svietidla čo najpresnejší, snažili sme sa ku každému svietidlu poskytnúť čo najviac dostupných informácii. Pri každom svietidle nájdete:
    • reálne fotografie svietidla 
    • jeho technické parametre 
    • hmotnosť svietidla
    • rozmery 
    • informácie o materiály z čoho je svietidlo vyrobené
    • rôzne varianty svietidla (ak sú k dispozícii rôzne farby) 
    • v POPISE informácie o jeho výrobcovi
    • v samostatnej záložke SÚBORY sú k dispozícii informácie Energetickej triede a kompletné technické dáta
  • Ak si s výberom vhodného osvetlenia predsa len neviete dať rady a mali by ste záujem o odbornú konzultáciu kontaktujte nás jedným z 3 spôsobov uvedených na stránke Kontakt a my vám veľmi radi s výberom svietidla pomôžeme. Tiež vám radi vysvetlíme prípadne nejasnosti v technických popisoch svietidiel.

 

Vložte tovar do košíka

Ak ste si už tovar vybrali a zvolili si aj požadovaný počet kusov, stlačte pri konkrétnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa vám automaticky vloží do košíka a zobrazí sa vám okno s informáciou, aký tovar a v akej cene máte v košíku. Tu sa môžete rozhodnúť, či pôjdete už do košíka a nákup dokončíte - zvolíte tlačidlo NÁKUPNÝ KOŠÍK, alebo budete pokračovať vo výbere ďalšieho tovaru - vrátite sa Spät do obchodu.

 

Úprava obsahu nákupného košíka

  • Ak sa pohybujete po stránke po tom ako ste si už vložili tovar do košíka, ten vás tam stále čaká. Ak sa chcete pozrieť na obsah košíka a dokončiť objednávku, použite tlačidlo NÁKUPNÝ KOŠÍK v pravom hornom rohu, alebo na spodnej strane stránky. 
  • V košíku nájdete prehľadne zobrazený zoznam tovaru, ktorý si chcete kúpiť. Tu máte ešte poslednú možnosť upraviť objednané množstvo, prípadne tlačítkom X vymazať konkrétny tovar z košíka. Pri zmene množstva sa vám výsledná suma automaticky prepočíta. 
  • V dolnej časti košíka máte možnosť vidieť informáciu o tom či je doprava za vášu objednávku spoplatnené, alebo je zadarmo, prípadne za koľko EUR je ešte potrebné nakúpiť aby zadarmo bola. 
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, nemáte záujem už nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE

 

Platba a doprava

  • Zvoľte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednaný tovar si môžete nechať doručiť kuriérom až k vaším dverám, alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne v Bratislave. 
  • Osobné vyzdvihnutie v Bratislave je zadarmo a je možné až po predchádzajúcom potvrdení, že objednaný tovar je pre vás pripravený a bol zaplatený vopred bankovým prevodom na náš účet. 
  • Prí výbere spôsobu platby máte na výber platbu na dobierku pri doručení tovaru kuriérom, alebo platbu vopred na účet. Ak si zvolíte platbu na dobierku, tá bude spoplatnená sumou 1,50 € a bude vám automaticky pripočítaná k celkovej cene. Pri osobnom vyzdvihnutí tovaru nie je možná platba v hotovosti a ani platobnou kartou. 
  • Ak ste si už zvolili vhodný spôsob dopravy a platby, ďalej sa dostane kliknutím na tlačidlo POKRAČOVAŤ

 

Informácie o vás

  • V tomto kroku je potrebné vyplniť vaše meno, priezvisko, telefón, ulicu, číslo domu, mesto a poštové smerovacie číslo. Všetky položky označené * je potrebné vyplniť aby ste mohli objednávku odoslať. Je potrebné uviesť správnu e-mailovú adresu na ktorú vás budeme informovať a stave objednávky. 
  • Ak ste už u nás v minulosti nakupovali a registrovali ste sa, môžete sa v hornej časti stránky prihlásiť k vášmu účtu. Všetky osobné údaje sa vám následne vyplnia automaticky podľa predchádzajúcej registrácie. Ak už nepoznáte prihlasovacie meno a heslo, môžete si ho nechať zaslať na e-mail.
  • Pokiaľ tovar nakupujete na firmu, označte “Objednávam na firmu” a vyplňte potrebné firemné informácie ako názov spoločnosti, IČO a IČ DPH. 
  • Pokiaľ máte záujem objednaný tovar doručiť na inú adresu ako je fakturačná, označte “Doručiť na inú adresu” a zadajte požadované údaje.
  • Ak nám chcete, alebo potrebujete k objednávke poslať poznámku, označte “Zadať poznámku pre predajcov” a napíšte dodatočné informácie. Pokiaľ máte od nás k dispozícii platný zľavový kód, ten zadajte do tejto poznámky. Bez toho aby bol zľavový kód uvedený v poznámke vašej objednávky ho nie je možné uplatniť. 
  • A pokiaľ chcete zostať s nami v kontakte aj naďalej, označte “Chcem sa registrovať”. Všetky vyššie zadané údaje sa použijú na vytvorenie vášho účtu, kde budete mať možnosť sledovať stav vašich aktuálnych ako aj minulých objednávok. Informácie o prihlasovacích údajoch k účtu vám budú doručené na uvedenú e-mailovú adresu. 
  • A sme v závere. V pravom spodnom rohu vidíte kolónku ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY. Ak ste zadali všetky potrebné údaje a nepotrebujete už nič vo vašej objednávke meniť kliknite na tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY. Následne sa objednávka odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná. 

 

Potvrdenie o prijatí objednávky

Ihňeď ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku prijali. Ak toto oznámenie od nás do 24 hodín nedostanete, skontrolujte si najskôr záložku nevyžiadanej pošty (spam). Pokiaľ ani tam náš e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku na +421 (0) 918 430 021 a tu si u naších kolegov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme. 

 

Potvrdenie objednávky

Po spracovaní objednávky naším obchodníkom, vás budeme telefonicky kontaktovať s tým že sme schopní tovar doručiť a objednávku aj s reálnym termínom dodania vám potvrdíme. Túto informáciu vám následne zašleme aj e-mailom. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

 

Záruka je základ

Ako záručný list na vybavenie záruky vám poslúži doklad o kúpe - faktúra. Tú dostanete spolu s vaším tovarom pri jeho dodaní. Či už vám tovar doručí kuriér, alebo si ho vyzdvihnete osobne. Pre prípadné neskoršie riešenie záručných opráv vám odporúčame tento doklad si uschovať.

 

Výzva k osobnému odberu

V prípade, že ste si zvolili osobný odber v Bratislave a zrealizovali ste úhradu zálohovej faktúry bankovým prevodom, po pripravení objednávky na vyzdvihnutie budete o tom obratom informovaní. Ak ste takúto informáciu ešte nedostali, tak vaša objednávka zatiaľ v Bratislave nie je pripravená. V prípade osobného vyzdvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom bankového prevodu, môže predávajúci požadovať predloženie dokladu o tejto platbe. 

 

Prevádzkovateľ webu, spoločnosť TecPoint, s.r.o., Puškinova 4068/4A, 942 01 Šurany, IČO: 50256572, ako správca osobných údajov, zpracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok, pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež pre retargeting. Viac informácií.